Pagrindinis Kontaktai Dovanų kuponas

Kelionė neatitiko pagrįstų lūkesčių. Ką daryti?

 

 

  Išvykote į ilgai išsvajotą kelionę, bet pasirodė, kad viskas vyksta ne visai taip, kaip buvo numatyta: viešbutis 

  buvo prastesnis, negu buvo pažadėta, kelionės laiką Jums sutrumpino...Ką tokiais ir panašiais atvejaisdaryti?

 

  Jeigu turite kokių nors nusiskundimų, nedelsdami reiškite pretenzijas kelionių organizatoriaus atstovui, o 

  jiems nesiėmus jų spręsti, - pateikite pretenzijas raštu.

  Pasilikite sau vieną egzempliorių su atstovo atžyma, kad Jūsų pretenziją gavo.

 

 

 

 


Grįžus iš kelionės, pretenziją pateikite kelionių organizatoriui per 10 darbo dienų.

 

  • Pridėkite nuotraukų ar vaizdo įrašų;
  • Susirinkite mokėjimo kvitus ir sąskaitas už papildomas išlaidas, atsiradusias dėl iškilusių problemų, pvz., maitinimasis, nenumatytos kelionės išlaidos;
  • Pasiteiraukite kartu keliaujančiųjų, ar jie galėtų paliudyti ir palaikyti jūsų pretenziją, pageidautina raštu.

 



Pagrindinis | Kontaktai | Dovanų kuponas | Apie mus | Akcijos | Kodėl verta rinktis mus? | Naujienos

© UAB AEROTICKET. All rights reserved.